تولید و تدوین محتوا برای تلاوت‌های تدبری
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ تعداد بازدید: ۸۴
print

حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، در جریان سفر خود به خراسان شمالی، با فعالان قرآنی شهر اسفراین دیدار و گفت و گو کرد.

تولید و تدوین محتوا برای تلاوت‌های تدبری

 حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به بیانات همه‌جانبه مقام معظم رهبری در رابطه با قرآن و لزوم تدوین سند راهبردی واحد برای فعالیت‌های قرآنی به تدوین سند راهبردی جدید سازمان دارالقرآن اشاره کرد و گفت: باید همه فعالیت‌های قرآنی به عمل به قرآن بیانجامد. البته برنامه‌های رسانه‌ای همچون برنامه محفل فرای انتظار اثرگذار بود و موجی در اقبال به مردم ایجاد کرد. همه این فعالیت‌ها باید بازار آموزش‌های قرآنی را گرم کند.
وی با اشاره به راهبرد حفظ موضوعی به عنوان مقدمه‌ای برای حفظ کل گفت: حفظ موضوعی آیات منتخب قرآن کریم علاوه بر این ویژگی که قابلیت عمومیت پیدا کردن دارد، بستری است برای عملیاتی شدن جهاد تبیین در موضوعات مورد نیاز جامعه اسلامی. ما در سازمان تبلیغات و سازمان دارالقرآن الکریم به جد پیگیر ایجاد یک جریان میلیونی در حفظ موضوعی قرآن هستیم.
وی از تولید محتوا برای تلاوت‌های تدبری خبر داد و افزود: باید جایگاه قاری در مجالس تلاوت تدبری بالاترین جایگاه باشد و توضیحات تدبری قبل از تلاوت نقش مقدمه را ایفا کند برای استماع تلاوت قران توسط مردم. 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک