اجرای طرح زندگی با آیه های قرآن کریم در خراسان شمالی در ماه رمضان
۱۴۰۲/۱۲/۲۰ تعداد بازدید: ۴۹
print

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اجرای طرح زندگی با آیه های قرآن کریم در استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح زندگی با آیه های قرآن کریم در خراسان شمالی در ماه رمضان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام ناصر هدایتی، اظهار کرد: قرار بر این است تا تبیین و حفظ ۵۰ فراز زندگی ساز قرآن کریم طی این طرح انجام شود. وی گفت: در واقع به دنبال آن هستیم تا با اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان، مفاهیم قرآن کریم را به گفتمان در میان مردم تبدیل کنیم و آیات کلیدی را تشویق به حفظ و تبیین کنیم. حجت الاسلام هدایتی افزود: ۱۰۰ جلسه تفسیر قرآن کریم توسط ائمه جمعه و ائمه جماعات مساجد برای گروه های مختلف برگزار می شود و این آیات برای مردم تفسیر می شوند. وی ادامه داد: طرح زندگی با آیه ها با پنج هدف ایمان و امید، توحید، نبوت و قیام، ولایت و هم جبهه‌گی، معاد و مقصد برگزار می شود. معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد: روحانیون مستقر در روستاها نیز این طرح را در روستاها انجام می دهند و در همین ارتباط محتواهای لازم نیز در قالب، کتاب، جزوه و ... نیز آماده شده است.

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک