مسابقه «زندگی با آیه ها» با استقبال 21 هزار نفر در خراسان شمالی به پایان رسید
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ تعداد بازدید: ۱۵۹
print

مسئول مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پویش زندگی با آیه ها که در ماه مبارک رمضان برگزار شد با استقبال 21 هزار نفری به پایان رسید.

مسابقه «زندگی با آیه ها» با استقبال 21 هزار نفر در خراسان شمالی به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حسین قلعه نوئی، مسئول مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اتمام مسابقه زندگی با آیه ها (ویژه ماه مبارک رمضان) در این استان خبر داد و اظهار کرد: مسابقه «زندگی با آیه ها»  در طی 29 روز ماه رمضان با استقبال 21 هزار نفر در خراسان شمالی برگزار شد.

 وی با بیان اینکه پویش زندگی با آیه ها برای انس بیشتر همه اقشار مردم با ۳۰ آیه محوری قرآن کریم برگزار شد افزود: در این طرح روزانه آیه‌ای از آیات قرآن کریم مطرح ‌شد تا مردم در آن تدبر کرده و آن را در عمل فردی و خانوادگی و اجتماعی شان جاری کنند و در همین راستا محتواهای رسانه ای بسیارجذابی طراحی و تدوین و از طریق شبکه اسانی اترک و همچنین فضای مجازی منتشر شد تا بتواند به نحو ساده و مطلوبی مفاهیم آیات را  برای همه اقشار بازگو نماید.

قلعه نوئی تصریح کرد: هر جا با قرآن بودیم موفق عمل کرده و از گردنه‌های فردی و جمعی به سلامت عبور کرده‌ایم و این محور اصلی طرح آیه‌های زندگی بود که بحمد الله به خوبی توانست در خانواده های ایرانی جا باز کند تا مردم بتوانند با مفاهیم آیات قرآن کریم بیشتر از پیش آشنا شوند.

وی در پایان گفت: از شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را سامانه پیامکی 30005213 ارسال کردند و  به قید قرعه برنده شدند به زودی تجلیل خواهد شد.

 

 

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک