نشست طلاب و فضلای استان خراسان شمالی در شهر مقدس قم برگزار شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ تعداد بازدید: ۸۰
print

نشست طلاب و فضلای استان خراسان شمالی با نماینده ولی‌فقیه، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا و معاون تبلیغ حوزه علمیه استان خراسان شمالی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در نشست طلاب و فضلای استان خراسان شمالی که روز گذشته در شهر مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: شور و شوق و اشتیاق و روحیه جوانی طلاب معزز در بیان انتقادات، دغدغه‌ها و پیشنهاد‌ها بسیار مهم است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دغدغه مسئولان فرهنگی استان نسبت به تجلی فرهنگ دینی در سطوح مختلف اجتماعی قابل‌تقدیر است و البته ضعف‌هایی وجود دارد که برطرف شدنی است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری در ادامه افزود: طرح نفس برای جلوگیری از سقط‌جنین از مسائلی است که در استان پیگیری می‌شود و مسئولان فرهنگی استان می‌بایست به اجرای این طرح کمک کنند.

 

 وی تصریح کرد: خادمی مبلغین دین خدا، افتخاری بزرگ و بهترین توسعه برای تمام مسئولان فرهنگی استان است و ارتباط تنگاتنگ با طلاب و فضلا از الزامات موفقیت در عملیاتی سازی طرح‌هاست.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک