نرم‌افزار جامع اطلاعات طلاب خراسان شمالی به‌زودی رونمایی می‌شود
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ تعداد بازدید: ۸۹
print

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نرم‌افزار جامع اطلاعات طلاب خراسان شمالی موسوم به «سامانه نجات» به‌زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات استان خراسان شمالی در نشست طلاب و فضلای استان خراسان شمالی که روز گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که در شهر مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: طراحی سامانه نرم‌افزار جامع اطلاعات طلاب با عنوان «نجات» یکی از دغدغه‌های عملیاتی است و رونمایی نهایی این نرم‌افزار در فرایند آزمون قرار دارد و انتخاب متولی برای به‌روزرسانی داده‌ها و اطلاعات در دستور کار قرارگرفته است.

 وی در ادامه افزود: در محرم امسال تمام روستاهای بالای 50 خانوار استان خراسان شمالی در پوشش فعالیت‌های تبلیغی طلاب معزز قرار گرفت که این همت از سوی شبکه تبلیغ استان قابل‌تقدیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های تبلیغی در مدارس از سوی آموزش‌وپرورش با استقبال خوبی همراه بوده و آثار ارزشمندی را در نهادینه‌سازی آموزه‌های معرفتی در میان نسل جوان امروزی داشته است.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه در برخی از روستاها امکان حضور مستمر مبلغ وجود ندارد، آمادگی اعزام کوتاه‌مدت مبلغان فراهم‌شده است تا فرصت‌های تبلیغی در روستاهای کم برخوردار بیش‌ازپیش فعال شود.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک