مسجد امام حسن عسکری (ع) بجنورد آماده اعتکاف خانوادگی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ تعداد بازدید: ۹۰
print

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مسجد امام حسن عسکری (ع) بجنورد، آماده اعتکاف خانوادگی است.

مسجد امام حسن عسکری (ع) بجنورد آماده اعتکاف خانوادگی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، اظهار کرد: مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در شهرستان بجنورد، بلوار امام خمینی (ره)، حدفاصل میدان فردوسی و میدان مادر، آماده‌شده است تا علاقه‌مندان به اعتکاف خانوادگی بتوانند بدون دغدغه در این آیین معنوی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: امسال همچنین تلاش شده است تا کودکان در کنار مادرانشان در این مراسم حاضرشده و امکان بهره‌گیری از فیوضات نیمه ماه رجب برای این خانواده‌ها فراهم آید که در این راستا تعداد 4 مسجد در سطح استان برای برگزاری اعتکاف مادر و فرزندی مهیا شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف امسال در بیش از 129 مسجد استان از پنجم تا هفتم بهمن‌ماه مصادف با ۱۳ تا ۱۵ رجب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی افزود: رویکرد امسال آیین اعتکاف توجه به روح معنوی مراسم و مشارکت اعضای خانواده در اعتلای روح و جسم مخاطبان است تا امکان پرورش عواطف و احساسات پاک و معنوی برای نسل نوجوان و جوان فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ثبت‌نام برای مراسم اعتکاف آغازشده است و امیدواریم با همراهی نوجوانان و جوانان آیین اعتکاف شایسته‌ای را در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته آینده داشته باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: اعتکاف فرصتی بی‌نظیر برای پالایش روح و روان است و قطعاً حضور گروه‌های سنی نوجوان و جوان فضایی را فراهم می‌آورد تا بیشتر در مسیر معنویت و عبودیت الهی گام‌های جدی برداشته شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های متنوعی برای اعتکاف امسال پیش‌بینی‌شده که علاوه بر سخنرانی، ادعیه خوانی و مناجات، سعی بر این است تا محافل روخوانی و روان‌خوانی قرآن و تفسیر نیز در مساجد برای معتکفان و علاقه‌مندان مهیا باشد.

شایان‌ذکر است علاقه‌مندان به اعتکاف خانوادگی لازم است برای ثبت‌نام با آقای سید باقر سیدی زاده با شماره همراه 09158885909 تماس حاصل و هماهنگی نمایند.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک