حضرت زینب (س) عاشورا را تبین کرد
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ تعداد بازدید: ۱۸۷
print

رئیس اداره تبیلغات اسلامی اسفراین در مراسم جشن سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها گفت: ایشان بعد از واقعه عاشورا این واقعه را به راستی و با حقیقت تبیین کرد.

حضرت زینب (س) عاشورا را تبین کرد

 به گزارش روابط عمومی اداره تبیلغات اسلامی اسفراین :حجت الاسلام علی رضایی افزود: بسیاز از حقایق در جامعه امروز باید تبیین شود و از این امر که توجه مقام معظم رهبیری به آن است نباید غافل بود.

رئیس اداره تبیلغات اسلامی اظهارداشت: تبیین باید هنرمندانه باشد واز هر گروه که در جامعه فعالیت می کنید هنرمند با هنر زیبای خود ،شاعران با اشعار خود ،نویسندگان ،ورزشکاران وهر کسی که برای انقلاب و نظام اسلامی دلسوزی میکند باید در جهاد تبیین حضور پیدا کند .

وی در ادامه تصریح کرد: فرمان جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است و این امر نباید بر زمین گذاشته شود و تکلیف است .

استاد حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) در ادامه با اشاره به نقش حضرت زینب سلام الله علیها در قیام عاشورا خاطر نشان کرد: اگر تبیین گری این بانوی عفاف وحجاب نبود اسرار تاسوعا و عاشورا توسط دشمنان وبدخواهان اسلام ناب محمدی (ص) در همان کربلا می ماند.

وی نقش آفرینی پرستاران را در دوران کرونا ستودنی دانست وگفت: تلاشهای این عزیزان باید بدرستی تبیین شود وهمه خاطرات آنان در کتابی چاپ و نشر داده شود تا محفوظ بماند واین خود یک تبیین گری است اگر مسئولین در این مورد کوتاهی نمایند دیگران تبیین خواهند کردو هر طور که دلشان بخواهد اقدام می کنند.

گفتنی است : در حاشیه این مراسم میتوان وبه برگزاری مسابقات جذاب برای نوجوانان و جوانان اجرای مولودی توسط مداحان وبرپایی نمایشگاه اشاره کرد.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک