تقویت بنیان خانواده اولویت برنامه های فرهنگی خراسان شمالی است
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ تعداد بازدید: ۸۲
print

مدیر امور آمایش و برنامه ریزی استانی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: در برش نقشه فرهنگی استان خراسان شمالی، سبک زندگی و تقویت بنیان خانواده از مهمترین اولویت های کمیته امور دینی است.

تقویت بنیان خانواده اولویت برنامه های فرهنگی خراسان شمالی است

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، دکتر محمدرضا باقری مدیر امور آمایش و برنامه‌ریزی استانی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ابراز داشت: با توجه به مصوبه ستاد سال 99 و تعیین حرکت‌های نقشه برش فرهنگی شروع شد و در سال 1400 دوازده استان کشور اجرایی شد.

در این جلسه ضمن تشریح مفاد پیشنهادی و مکتوب شده برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی برای استان ، اعضا درباره مواردی چون  وجود خلأ در لحاظ شدن زیست‌بوم هر استان، کم‌توجهی به نهادهای مردمی و ضرورت ایجاد دغدغه‌ی مشترک، قرارگاه فضای مجازی، توجه به فرهنگ اقوام و مرزنشین‌ها در خراسان شمالی، ضمانت اجرایی برنامه‌ها، ضرورت برپایی جلسات مستمر توجیهی برای کارشناس‌ها و مواردی مشابه  مطالبی مطرح شد و به‌تناسب آن‌ها نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور پاسخ‌هایی را ارائه نمود.

مدیر امور آمایش استانی شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه گفت: بحث سبک زندگی و تقویت بنیان خانواده ازجمله اهداف اصلی این آمایش هست، در این نقشه راهکارهای اساسی برای این دو موضوع وجود دارد.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک