اختتامیه مسابقات مداحی کوثر محبت در خراسان شمالی برگزار شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸ تعداد بازدید: ۴۹
print

رئیس کانون مداحان خراسان شمالی گفت: اختتامیه مسابقات مداحی کوثر محبت در خراسان شمالی با حضور 48 نفر از مداحان نوجوان استان خراسان شمالی برگزار شد.

اختتامیه مسابقات مداحی کوثر محبت در خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، علی‌اصغر قلعه نوئی، رئیس کانون مداحان خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی تأثیرگذار در جامعه، نوجوانان و جوانان هستند که در آینده صحنه‌گردانان اصلی و پیشران کشور در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهند بود.
مسئول برگزاری مسابقات کوثر محبت در استان خراسان شمالی افزود: توجه به این قشر در طراحی برنامه‌های فرهنگی و دینی، ضمن شکوفا کردن استعدادها و هویت دادن به نوجوانان، آن‌ها را از آسیب‌ها و بحران‌های این دوره حساس مصون می‌سازد.

قلعه نوئی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این مسابقات توجه به قشر نوجوان و هویت دادن و مصون‌سازی آنان در پرتوی حمایت اهل‌بیت (ع) و ورود آنان به مسیر ستایشگری و خادمی ائمه (ع) با شناسایی استعدادهای برتر استان است.

وی افزود: افزود: مرحله شهرستانی این دور از مسابقات که در ایام ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت حضرت علی (ع) برگزار شد که تعداد 48 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس کانون مداحان خراسان شمالی بابیان اینکه در 26 بهمن‌ماه مرحله استانی با انتخاب ۶ نفر برگزیده به پایان رسید، گفت: مرحله پایانی این دور از مسابقات در آستانه ولادت باسعادت امام زمان (عج) و با محوریت مدیحه خوانی برای حضرت مهدی (عج) به‌صورت منطقه‌ای در مشهد مقدس و در حرم رضوی برگزار می‌شود.

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک