یوم‌الله 13 آبان و وقایع آن ازجمله نقاط عطف
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ تعداد بازدید: ۲۹۱
print

استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست

یوم‌الله 13 آبان و وقایع آن ازجمله نقاط عطف

 بیانیه 13 آبان

 
یوم‌الله 13 آبان و وقایع آن ازجمله نقاط عطف
 استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست
 که به پگواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
اگرچه امروز برخی با حمایت‌های آمریکا و جیره‌خواران آن و با ایجاد اغتشاشات و ناهنجاری‌های اجتماعی به دنبال جلوگیری از پیشرفت‌های چشم‌گیر ایران اسلامی هستند؛ اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی (ص) دیرزمانی است که به تبعیت از آیه شریفه: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُون» مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند، به دشمن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا وجود ندارد.
انقلاب اسلامی باوجود تمام دشمنی‌ها و مانع‌تراشی‌هایی که در چهار دهه گذشته با آن روبرو بوده، آرمان‌های خود را حفظ کرده و دررسیدن به آن تلاش می‌کند. 
جمهوری اسلامی با اتکا به مردم مؤمن و انقلابی به‌ویژه جوانان و ظرفیت‌های داخلی توانسته است، تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و همگان می‌دانند که راه برون رفت از مشکلات عموماً در داخل کشور است و رمز آن مقاومت و تلاش است؛ نه حواله دادن حل مشکلات به واشنگتن دی سی و مزدوران خارجی و داخلی.
آمریکا و اسرائیل و برخی از کشورهای اروپایی و مرتجع منطقه ای با حمایت‌های مادی و معنوی از اغتشاشات اخیر و خط دادن به هنجارشکنان داخلی نشان دادند که از هیچ فرصتی برای دشمنی با جمهوری اسلامی نمی‌گذرند.
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و تشکل‌های دینی و قرآنی وابسته، ضمن محکوم نمودن اغتشاشات اخیر و حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام (شاه‌چراغ) و پاسداشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآوری می‌کند که گره زدن مشکلات داخلی کشور به شیطان بزرگ آمریکا و ایادی استکبار نتیجه‌ای جز انباشت مشکلات کشور ندارد و با این سیاست‌های غلط روز به روز معیشت مردم سخت‌تر می‌شود، همچنین از ملت سر افزار ایران اسلامی به‌ویژه مردم فهیم و ولایتمدار استان خراسان شمالی دعوت می‌نماید با شرکت در راهپیمایی 13 آبان، مشت محکمی به دهان آمریکا و استکبار جهانی و تمامی یاوه‌گویان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی بزنند.
 
✅ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی
✅ شورای هیئات مذهبی خراسان شمالی
✅ کانون مداحان خراسان شمالی
✅ اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی
نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک