وحدت شیعه و اهل سنت خراسان شمالی ستودنی است
۱۴۰۲/۰۴/۲۶ تعداد بازدید: ۷۲
print

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حقیقت متصل بین شیعه و اهل سنت قرآن است و این وحدت در خراسان شمالی ستودنی و رمز پیروزی است.

وحدت شیعه و اهل سنت خراسان شمالی ستودنی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی، عصر امروز در نشست صمیمی با علما و مؤثرین اهل تسنن خراسان شمالی اظهار داشت: وحدت شیعه و سنی حقیقت عظیمی است که مبتنی بر انقلاب و به برکت انقلاب اسلامی و اسلام نابی است که امام راحل عظیم‌الشأن (ره) این سفره را پیش روی ما باز کرد و فرصت بیان حقایق اسلام را برای همه علما فراهم کرد.

وی در ادامه افزود: علی‌رغم مشکلات و حاشیه‌ها و نقشه‌هایی که دشمنان نظام اسلامی و فتنه گران برای از بین بردن وحدت مسلمانان در حال پیاده کردن هستند، ابراز محبت بین علمای شیعه و اهل سنت این استان و دیگر استان‌های تلفیقی ستودنی و شنیدنی است.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: رویکرد و سنت حسنه مدیران سازمان تبلیغات اسلامی این است که هنگام حضور در استان‌هایی که برادران اهل سنت در آن وجود دارند، این است که دیدارها و نشست‌هایی صمیمی با علما و مؤثرین اهل سنت داشته باشند؛ چراکه معتقدیم این کنار هم بودن‌ها و گفتگوهای صمیمانه و ابراز محبت‌ها چشم دشمنان را کورمی کند و زمینه حرکت مشترک را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه مبتنی بر اسلام نبوی (ص) و برای تحقق اسلام اهل‌بیت و اصحاب منتجی بین نبی مکرم اسلام (ص) شکل‌گرفته است و قدر می‌نهیم زحمات آن بزرگواران را یعنی آن‌هایی که پای دین ایستادند و در این راه جانشان را دادند و مسیر را باز کردند تا امروز انقلاب اسلامی بر آن حقایق شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا عزت زمانی تأکید کرد: سعی ما و تلاش ما بر این است تا بتوانیم ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای بسترسازی برای حرکت مشترک علمای اهل سنت و نقش‌آفرینی آن‌ها در تبیین انقلاب اسلامی را فعال تز و افزون‌تر کنیم.

وی در پایان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری، افزود: تنها راه تحقق تمدن عظیم اسلامی که در مقابله با استکبار امروز می‌شود به آن امید داشت، وحدت امت اسلامی است.

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک