حضور بی نظیر مردم در محرم ستودنی بود
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ تعداد بازدید: ۱۷۰
print

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در جلسه ستاد شئون فرهنگی گفت: حضور بی نظیر مردم خراسان شمالی در عزاداری محرم امسال ستودنی بود.

حضور بی نظیر مردم در  محرم ستودنی بود

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در جلسه ستاد شئون فرهنگی که با حضور دستگاه های عضو در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد اظهار داشت: امسال مجالس عزاداری در جای جای استان شاهد حضور پرشور مردم بودیم و قاب‌هایی از این عزاداری‌ها به یادگار ماند که نشان می‌دهد، جمعیت حاضر در مجالس امسال، از هر سال بسیار بیشتر بود و عزای محرم امسال باشکوه‌تر از هر سال و پررونق‌تر بوده است. که مقام معظم رهبری هم به این موضوع اشاره کرد و فرمودند:«امسال به برکت توجّهات حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) محرّم پُرشوری بود. دشمنها سعی کردند، تلاش کردند که محرّم را بی‌رونق کنند، [امّا] درست نقطه‌ی مقابل آنچه آنها میخواستند اتّفاق افتاد. دهه‌ی عاشورای امسال از دهه‌های عاشورای سالهای قبل پُرشورتر، پُرحرکت‌تر، پُررونق‌تر و پُرفایده‌تر بود. کار خدا این‌جوری است؛ کاری که برای خدا انجام بگیرد و در خطّ اهداف الهی باشد، خدای متعال به آن کمک میکند.

 

ایشان در ادامه افزود: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی معروف به باب الرضا است امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت می پذیرد شاهد مراسمات باشکوه پایان صفر و خصوصا شهادت امام رضا علیه السلام در مرکز استان و شهرستان های استان باشیم و به زیبایی آداب و رسوم مذهبی استان را به دشمنان و کج فهمان به نمایش بگذاریم.

 

حجت الاسلام رفیعی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته هیئات مذهبی استان در تدارک برپایی کاروان های پیاده به سمت حرم رضوی هستند.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک