جهاد تبیین مهم‌ترین رویکرد خبرگزاری‌ها باشد
۱۴۰۲/۰۵/۱۹ تعداد بازدید: ۱۲۸
print

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مهم‌ترین رویکرد خبرگزاری‌ها باید جهاد تبیین و مطالبه دغدغه‌های رهبری از مسئولان باشد.

جهاد تبیین مهم‌ترین رویکرد خبرگزاری‌ها باشد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با حضور در دفتر خبرگزاری عصر اترک، ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه و روز خبرنگار اظهار داشت: قلم خبرنگاران می‌تواند بسیار پربرکت و جریان ساز باشد و گاهی این قلم می‌تواند مسئولان را به سمت تحول بیشتر برای رسیدن به جامعه و تمدن اسلامی نوین رهنمون سازد.

وی خاطرنشان کرد: اولین انتظاری از خبرگزاری‌ها وجود دارد این است که اخبار، اتفاقات و برنامه‌های پیرامون خود را با بهره‌گیری از تخصص و توانمندی خبرنگارانش منعکس کند که این امر توسط اکثر خبرگزاری‌ها در جریان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه افزود: انتظار مهم‌تر این است که برای مسئله جریان سازی و گفتمان انقلاب، متناسب با منویات مقام معظم رهبری گام‌های تخصصی‌تری برداشته شود.

وی تأکید کرد: گاهی باید مسئولان متناسب با نگاه و فرمایشات و هدف‌گذاری‌های رهبر معظم انقلاب قدم بردارند و با سیاست‌گذاری‌های کلان و بلندمدت و کوتاه‌مدت کارها و عملیات‌هایی انجام دهند و گاهی هم مطالبه خبرگزاری‌ها، متناسب با نگاه و منویات معظم له است که مسئولان را کمک می‌کند به آن سمت‌وسو حرکت کنند که این بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در جمع حوزویان، عنوان کرد: خبرگزاری‌ها باید با اهتمام بیشتری به دنبال مطالبات رهبر معظم انقلاب باشند و اگر نکته‌ای توسط معظم له بیان می‌شود، باید خبرنگاران از دستگاه یا نهادی که مورد خطاب رهبری قرار دارند، مطالبه داشته باشند و ضمن پیگیری، اخبار آن را در صدر اخبار خبرگزاری قرار دهند.

وی با اشاره به این‌که جهاد تبیین باید مهم‌ترین رویکرد خبرگزاری‌ها باشد، افزود: مطالبه دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب از مسئولان، گام مهمی برای رسیدن به نقطه مطلوب دررسیدن به تمدن نوین اسلامی است که خبرنگاران می‌توانند نقش بسزایی در این عرصه داشته باشند.

 

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک