نباید پیشرفت‌های کشور را نادیده گرفت هدف دشمن ناامیدی مردم است
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ تعداد بازدید: ۱۵۱
print

نباید پیشرفت‌های کشور را نادیده گرفت/ هدف دشمن ناامیدی مردم است

 

نباید پیشرفت‌های کشور را نادیده گرفت/ هدف دشمن ناامیدی مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به هجمه رسانه‌ای سنگین دشمن علیه مردم ایران با هدف ناامید کردن ملت، گفت: باید هم از طریق فضای مجازی و هم حقیقی، توطئه دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح یک شنبه در همایش مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که در محل حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط روز جامعه مبلغان وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: امیدآفرینی یکی از نیازهای جامعه است که مبلغان باید این مسئله را در اولویت سخنان خود قرار دهند.

وی افزود: مبلغان می‌بایست پیشرفت‌های نظام را به درستی تبیین کنند؛ هر چند در این بین برخی مسئولان کوتاهی کرده و مشکلاتی را به وجود آورده اند اما نباید از پیشرفت‌های چشمگیر کشور چشم پوشی کرد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به هجمه رسانه‌ای سنگین دشمن علیه مردم ایران در راستای ناامید کردن ملت، گفت: باید هم از طریق فضای مجازی و هم حقیقی، توطئه دشمن را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: در هنگام تبلیغ باید با توجه به نیاز مخاطب و اینکه آنها چه مشکلاتی دارند، سخن گفت زیرا در این صورت شنونده، مبلغ را همراهی می‌کند و امر تبلیغ مؤثر می‌شود.

وی با بیان اینکه مبلغان باید مردم دار باشند، گفت: مبلغ باید با مطالعه، آگاهی کامل و منطبق با فطرت انسانی امر تبلیغ را انجام دهد و اگر دانش زیادی هم دارد باید با برنامه ریزی آن را به موقع ارائه دهد.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک