فعالیت فرهنگی و تبلیغی 23 روحانی مستقر دراسفراین
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ تعداد بازدید: ۲۳۵
print

رئیس اداره تبیلغات اسلامی اسفراین گفت:در شهرستان اسفراین 23 روحانی مستقر فعالیت فرهنگی تبلیغی رادر مناطق روستای و شهری این شهرستان را انجام می دهند

فعالیت فرهنگی و تبلیغی 23 روحانی مستقر دراسفراین
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اسفراین، حجت‌الاسلام علی رضایی قلعه نو، وجود آسیب های اجتماعی را در جامعه شهری و روستایی انکارناپذیر دانست و افزود :برای کاهش آسیب‌های اجتماعی روحانیون مستقردر مناطق مختلف و همچنین مساجد و مراکز مذهبی نقشی کلیدی دارند، لذا باید از ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده شود.
وی در ادامه  یکی از راههای کاهش اسیب اجتماعی را در دسترس بودن و پاسخگوی مسائل شرعی و حل اختلافات خانوادگی مردم را توسط روحانیون عنوان کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین ،توجه به مناطق دارای آسیب اجتماعی را از اولویت سازمان ماموریتی سازمان تبلیغاتاسلامی دانست وافزود: سازمان تبلیغات اسلامی با شناسایی مشکلات از طریق رابطین فرهنگی در محله ها با محورین ورحانیان بعنوان امام محله برای حل مسئله با کمک وامداد مردم و مسئولین اقدام جدی را شروع کرده است .
وی حضور جهادی روحانیان مستقردر مواقع بحرانی را نمونه برجسته تبلیغ اجتماعی و مشارکت همه جانبه این قشر دینی عنوان کرد. 
حجت الاسلام علی رضایی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین وتوجه ویژه به ظرفیت‌های فضای مجازی، گفت: فعالیت گسترده مبلغین دینی در شبکه های اجتماعی راهی برای پاسخ گویی سریع و آسان به شبهات جامعه می باشد.
گفتنی است : درشهرستان 127 هزار نفری اسفراین دیگر مبلغان طرح هجرت ،امور مساجد فعالیت تبلیغی راانجام می دهند
نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک