تشکیل کمیته چهار جانبه قرانی در اسفراین
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ تعداد بازدید: ۳۶۷
print

کمیته چهارحانبه تفاهم نامه قرآنی صبح امروزدر اداره تبلیغات اسللامی اسفراین با حضور فرماندار واعضای این کمیته تشکیل جلسه داد.

 تشکیل کمیته چهار جانبه قرانی در اسفراین
 
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین،  فرماندار اسفراین در جلسه چند جانبه ترویج فعالیت های قرآنی با اشاره به ظرفیت معنوی شهرستان گفت: به منظور معرفی این شهرستان به عنوان شهرستان دارالقرآن لازم است که نمادها، اِلِمان های شهری و فعالیت‌های آن نیز بر این اساس برنامه ریزی شود .
 
مسلم نوری افزود: طرح ده ساله تفاهم نامه چهارجانبه رویکرد جدی تر و عملیاتی تر روند ترویج سبک زندگی قرآنی مخصوصا در ادارات است .
 
سرپرست فرمانداری اسفراین لازمه تحقق اهداف این طرح را تدوین برنامه یک ساله و در راستای اهداف طرح ده ساله دانست و گفت: با انجام اقدامات منسجم و هدفمند و تدوین برنامه یک ساله اقدامات خوبی در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهرستان صورت خواهد گرفت.
در ادامه این نشست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسفراین ، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای ترویج مفاهیم قرانی عنوان کرد.
مریم الهامی ، بر مردمی بودن آموزش وترویج قران تاکید کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین در این نشست اظهارداشت:هدف از اجرای تفاهم نامه چهار جانبه وزارت کشور ترویج سبک زندگی قرانی و آموزش مفاهیم قرآنی در سطح گسترده جامعه بویژه کارکنان دولت می باشد.
گفتنی است : دوتن از قاریان برجسته شهرستان اسفراین ،علی اصغر قلعه نوئی و شوذب قصابی فرد بعنوان رابطین تفاهم نامه چهارجانبه قرانی شهرستان معرفی شده اند.
نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک