پیام مدیر کل
پیام مدیر کل

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تجلی بصیرت سیاسی مردم در دفاع از انقلاب و اطاعت از ولایت بود.

حجت‌الاسلام خادمی در مصاحبه اختصاصی به مناسبت 9 افزود: در شرایطی که غبار فتنه می رفت که مظلومیت خط مستقیم الهی انقلاب و اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه را نشانه رود،حضور حماسی زن و مرد و پیر و جوان مومن، دراین روزبار دیگر این غبار را کنار زد و دست بیعت مجدد با پیر مراد و رهبر عالیقدرشان را نمایان ساخت.

وی با بیان اینکه 9 دی عاشورای دیگری بود که مردم ایران برای حفظ انقلاب برپا کردند، تاکید کرد: این انقلاب همیشه در معرض آسیب قرار دارد اما وقتی که مردم از بصیرت و بینایی برخوردار هستند آسیبی به این انقلاب نمی‌رسد.

خادمی اظهار کرد: 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تجلی بصیرت سیاسی مردم در دفاع از انقلاب و اطاعت از ولایت است،که هرگز از تاریخ این کشور فراموش نمی‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در روز 9 دی سال 88 مردم حمایت جانانه‌ای را از نظام نشان دادند، افزود: مردم با حضور خود بیداری و هوشیاری خود را به رخ دشمنان انقلاب کشیدند و نشان دادند که همواره حامی خون شهدا و آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

خادمی ادامه داد: ملت در 9دی نشان دادند در حمایت از انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی در صحنه هستند و دراطاعت از ولایت فقیه توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی تاکید کرد: انسان باید مراقب باشد که در زمان فتنه نه خودش عامل فتنه و نه با فتنه‌گران هم‌صدا بشود و نه در مقابل فتنه گران سکوت کند.

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک