انتقاد سرمربی تیم فوتسال بانوان اسفراین از مسئولان ورزشی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ تعداد بازدید: ۱۹۵
print

سرمربی تیم فوتسال بانوان «کیمیا» اسفراین گفت: پس از صعود به لیگ برتر بسیاری از مسئولین فقط برای گرفتن عکس یادگاری در محل تمرین تیم ما حاضر شدند.

انتقاد سرمربی تیم فوتسال بانوان اسفراین از مسئولان ورزشی

 زهرا حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم «کیمیا» و حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: بسیاری از مدیران ورزشی خراسان شمالی درک صحیحی از سطح اول ورزش قهرمانی ندارند.

مالک تیم فوتسال کیمیای اسفراین تصریح کرد: ورزش قهرمانی در خراسان شمالی مانند آب در هاون کوبیدن است و این مهم در زمانی که بخش خصوصی پای کار باشد چند برابر می‌شود.

وی در ادامه افزود: زمانی که تیم کیمیا قهرمان لیگ دسته یک کشور شد و در بین ۲۴ تیم مدعی با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد برخی از مسئولین برای گرفتن عکس یادگاری و دادن وعده‌های توخالی به صف شدند.

حاتمی در ادامه با اشاره به نادیده گرفتن زحمات دختران با استعداد این استان توسط مدیران بیان کرد: هزینه در ورزش یعنی سرمایه‌گذاری برای سلامت جسم و روح جامعه، امری که درک آن توسط برخی مسئولین خراسان شمالی سخت است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کیمیای اسفراین گفت: ساعت‌های متمادی نشستن در اتوبوس جهت تقابل با بهترین تیم‌های کشور که با بهترین شرایط و امکانات مقابل شما صف آرایی می‌کنند یعنی سرباز خسته را با دست خالی روانه میدان جنگ کنید.

وی در انتها تاکید کرد: با توجه به جدول مسابقات ادامه حضور تیم کیمیا در فصل آینده لیگ برتر قطعی است اما امیدواریم با تغییر مدیریت‌ها در کشور نماینده شایسته‌ای برای ورزش بانوان خراسان شمالی باشیم.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک