عسگری تورنمنت صوفیه توقعات ما را برآورده کرد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ تعداد بازدید: ۲۱۴
print

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران، گفت: توقعاتی که از حضور در تورنمنت صوفیه داشتیم برآورده شد و اکنون باید نقاط ضعف‌مان را برای حضور در قهرمانی آسیا برطرف کنیم.

عسگری تورنمنت صوفیه توقعات ما را برآورده کرد

 «فریبرز عسگری» در خصوص حضور تیم ملی ایران در تورنمنت بین‌المللی بلغارستان که با کسب ۲ مدال طلا و مقام سومی تیم کشورمان همراه شد به ایرنا، گفت:  بعد از حدود ۱۴ ماه دوری از میادین توانستیم در یک رویداد بین‌المللی حضور یابیم. معمولا تورنمنت‌ها سبک‌تر از چیزی است که اینجا شاهد بودیم.

 شاید به خاطر اینکه مسابقات تعطیل بود بسیاری از تکواندوکاران مطرح در تورنمنت صوفیه شرکت کردند و این رویداد سطحی همچون گرندپری داشت.

عسگری تصریح کرد: رقیبان بسیار خوبی حضور داشتند. افرادی که سهمیه المپیک گرفتند و آنهایی که در آسیا و اروپا قرار است در رویداد بعدی گزینشی المپیک شرکت کنند نیز در تورنمنت بلغارستان روی تاتامی رفتند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: ما نیز در مسیر آماده‌سازی برای حضور در قهرمانی آسیا هستیم و هوگوپوشان ما در صوفیه محک جدی خوردند.

وی در مورد عملکرد تیم، گفت: دوری از مسابقات روی چند بازیکن ما تاثیر گذاشته بود، اما حتی اگر بازنده شدند با نتایج نزدیک باختند. در نهایت مسابقات خوبی بود و توقعات کادر را برآورده کرد.

وی گفت: در بازگشت به تهران روی نقاط ضعف و قوت نفرات کار می‌کنیم تا برای قهرمانی آسیا تیم خوبی را مهیا کنیم.

عسگری تصریح کرد: اکنون در وارنا هستیم و اردوی مشترک با تیم ملی بلغارستان خواهیم داشت که در مسیر آماده‌سازی نفرات به ما کمک خواهد کرد.

هشتمین دوره تورنمنت بین المللی تکواندوی بلغارستان در رده سنی بزرگسالان و گروه مردان و زنان با حضور ۳۹۰ تکواندوکار، روز یکشنبه برگزار شد. حسین لطفی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی به عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات به مصاف رقبای خود رفتند.

در پایان این رقابت‌ها، تیم ملی تکواندو ایران که توسط حسین لطفی و امیرمحمد بخشی موفق به کسب ۲ مدال طلا شد با ۲۴۰ امتیاز در مجموع مردان و زنان توانست عنوان سومی را بدست آورد.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک