شهرداری ارومیه گام اول تاریخ‌سازی در لیگ والیبال را برداشت
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ تعداد بازدید: ۱۹۵
print

تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال ایران مقابل فولاد سیرجان به پیروزی رسید.

شهرداری ارومیه گام اول تاریخ‌سازی در لیگ والیبال را برداشت

 به گزارش ایرنا، نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال ایران از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) آغاز شد و تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر ۲ فولاد سیرجان را شکست داد. شاگردان پیمان اکبری در ست‌های دوم، سوم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ پیروز شدند و فولاد سیرجان در ست‌های اول و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست داد.

فینال لیگ در سه بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که زودتر به ۲ برد دست پیدا کند، جام قهرمانی از تصاحب خواهد کرد. پیروزی شهرداری ارومیه در مسابقه امروز، گام اول این تیم در کسب نخستین قهرمانی نمایندگان ارومیه در تاریخ لیگ برتر والیبال ایران بود.

نمایندگان شهر ارومیه تاکنون ۲ نایب قهرمانی و ۷ مقام سومی در لیگ والیبال ایران کسب کرده‌اند اما هیچگاه به قهرمانی مسابقات دست نیافته‌اند.

مسابقه دوم فینال ساعت ۱۶ یکشنبه ۲۴ اسفند برگزار می‌شود و در صورتی که کار به بازی سوم بکشد، این دیدار هم ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک