ورزشکارانی که یخ زمین می‌شکنند
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ تعداد بازدید: ۲۱۴
print

عضو تیم ملی اسکیت بانوان با اشاره به نبود زیرساخت این رشته در خراسان شمالی گفت: پس از بارش برف و برودت هوا، به جای تمرین آماده سازی، مشغول شکستن یخ زمین برای مهیا شدن شرایط هستیم.

ورزشکارانی که یخ زمین می‌شکنند

 

واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به نقل نازنین ادبی در گفتگو با مهر با اشاره به مشکلات پیش روی اسکیت‌بازان خراسان شمالی که به واسطه نبود فضای مناسب تمرینی ایجاد شده است، اظهار داشت: پس از بارش برف و برودت هوا که منجر به یخ‌زدگی بوستان شهربازی بجنورد شد این روزها بیشتر از آن‌که در حال تمرین و آماده‌سازی باشیم با مربی خود در حال شکستن یخ زمین جهت آماده‌سازی محل تمرین هستیم.

عضو تیم ملی اسکیت بانوان تصریح کرد: با بی‌مهری و کم‌توجهی مسئولین در طی سالیان اخیر کنار آمده‌ایم اما نزدیکی مسابقات انتخابی تیم ملی و برباد رفتن زحمات چند وقت اخیر بسیار آزار دهنده است.

وی در ادامه با اشاره به رکوردهای خود در تمرینات افزود: به کسب مدال و ارتقا رکورد ملی بیش از همیشه نزدیک هستم و در صورت مساعدت مسئولین رکورد سرعت کشور را به نام خراسان شمالی ثبت خواهم کرد.

ادبی خاطر نشان کرد: وقتی از توجه مسئولین صحبت می‌کنیم منظور ایجاد یک سری امکانات حداقلی مانند زمین تمرین است.

عضو تیم ملی اسکیت گفت: نبود زمین مناسب علاوه بر مشکلاتی که بر سر راه آماده‌سازی ایجاد می‌کند هزینه‌های سنگینی از قبیل تعویض مداوم چرخ‌های اسکیت را به ما تحمیل کرده است.

وی در انتها با اشاره به وجود یک زمین مناسب در محل استادیوم تختی بجنورد بیان کرد: در صورت کشیدن یک لایه آسفالت بر روی این زمین و در اختیار قرار دادن آن به اسکیت‌سواران خراسان شمالی کسب مدال‌های در سطح آسیا دور از دسترس نیست.

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک