درخشان پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی آسیا است
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ تعداد بازدید: ۲۳۹
print

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال نسبت سال‌های قبل تیم کامل‌تری در اختیار دارد و بی‌تردید مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان به حساب می‌آید.

درخشان پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی آسیا است

 حمید درخشان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار پرسپولیس و گوا، اظهار داشت: بازی برگشت مقابل گوا بسیار راحت‌تر بود، زیرا کادر فنی اشتباهات بازی رفت را کاملا برطرف کرده و با تلاش بازیکنان توانستیم با اختلاف گل بالا پیروز شویم و صعود خود را قطعی کنیم.

وی در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس اظهار کرد: نمی‌توانیم بگویم که این خط حمله فوق‌العاده است زیرا هنوز با تیم های صاحب نام آسیا بازی نکردیم. صد درصد شرایط ما در خط حمله بهتر از سال‌های قبل است و خوشبختانه شهریار مغانلو خیلی سریع توانست با بازیکنان دیگر هماهنگ شود.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد سید جلال حسینی گفت: او یکی از کامل‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است و در این سن و سال توانست خود را به خوبی حفظ کند و او به معنای واقعی کاپیتان و بزرگتر در زمین مسابقه است.

وی تصریح کرد: پرسپولیس امسال همه چیز برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارد و این تیم می تواند آسان‌تر از دو دوره قبل راهی فینال شود و برای اولین بار مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند. در تمام خطوط بهترین بازیکنان ایران در پرسپولیس حضور دارند و این موضوع به مربی برای انتخاب بازیکن بسیار کمک می‌کند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بهترین بازیکن پرسپولیس در چهار دیدار گذشته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امید عالیشاه تاثیر گذارترین بازیکن پرسپولیس بود و در این چهار بازی توانست نقش پررنگی در بردهای تیم داشته باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد سایر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: هر چهار نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا خوب بازی کردند اما متاسفانه فولاد در دیدار برگشت برابر النصر بازی را واگذار کرد. فولاد به تجربه بالای النصر باخت اما از نظر فنی از حریف صاحب نام خود برتر بود.

وی افزود: تراکتور نسبت به سایر نمایندگان بازیکنان جوان تری در اختیار دارد اما تا این جای کار آنها هم خیلی خوب ظاهر شدند. استقلال مانند پرسپولیس نماینده با تجربه‌ایی برای ما به حساب می آید و آنها می توانند از گروه خود به آسانی صعود کنند.

درخشان تاکید کرد: استقلال در خط دفاعی با مشکلات زیادی روبه رو است. به اعتقاد من این تیم هم در ساختار دفاعی و هم در خط دفاع مشکلات جدی دارد. امیدوارم آنها بتوانند در بازی مقابل الاهلی عربستان به پیروزی برسند تا کار خود را برای صعود آسان کنند.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک