پایان مراسم اعتکاف رمضانیه درسه پایگاه اسفراین
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ تعداد بازدید: ۱۱۵
print

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: مراسم معنویی اعتکاف رمضانیه با حضور بیش از 130جوان و نوجوان دانش آموز و نخبگان دانش آموزی در این شهرستان به پایان رسید.

پایان مراسم اعتکاف رمضانیه درسه پایگاه اسفراین

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اسفراین : حجت الاسلام علی رضایی افزود:در طول سال در هر زمانى که انسان بتواند حداقل سه روز در مسجد بماند و روزه بگیرد صحیح است ولى بهترین زمان براى اعتکاف ماه مبارک رمضان و دهه آخر آن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین اظهارداشت: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با شب 25 ماه مبارک 1443 قمری در دو  پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی  این شهرستان با حضور نوجوانان و جوانان آغاز ودر 27 ماه مبارک رمضان پایان یافت.

حجت الاسلام رضایی تصریح  کرد: اعتکاف رمضانیه با استقبال دانش اموزان و نخبگان دانش اموزای  با حضور امامان مساجد و روستا در سه پایگاه برگزار شد.

وی در ادامه ضمن  قدردانی از مشارکت دانش اموزان در مراسم اعتکاف یادآور:  دفتر امام جمعه شهر ،بسیج دانش آموزی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش ،امور مساجد پیگیری‌های لازم در خصوص برگزاری این مراسم معنوی را انجام دادند.

 

گفتنی است : در روستای برج با حضور حجت الاسلام مرتضی رحیمی،مسجد حضرت ولی عصر (عج) سید سجادموسوی و در مسجد امام خمینی (ره) مجید یزدانیفر عهده دار مراسم معنوی اعتکاف بودند.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک