نشست گفتمان قرآنی جهاد تبیین در اسفراین
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ تعداد بازدید: ۲۳۱
print

نشست کارگروهی گفتمان قرآنی جهاد تبیین و هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در محل سالن شهید توفیقیان مدافع حرم اداره تبلیغات اسلامی اسفراین برگزار شد.

نشست گفتمان قرآنی جهاد تبیین در اسفراین

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اسفراین: حجت الاسلام مجید بداریه در این نشست با اشاره به جایگاه زنان در جامعه اسلامی گفت: حضور بانوان در قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی و سایر فعالیت های چون ورزشی و حتی تحصیل دارای رتبه حائز اهمیت وقابل تامل است.

راهیار تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه به تشریح حضور بانوان فعال در مهرواره بانور پرداخت وافزود: بانوان با فراگیری و ایجاد هیئات های اندیشه ورز در مناطق مختلف محل زندگی وحتی شهرستان گام موفقی را برای ایجاد فضای امن تربیتی ایجاد نمایند.

حجت الاسلامبداریه خاطر نشانکرد: مهرواره بانور با هدف ایجاد فضای تاملی بین رابطین وشریک الاامامان محله و روستا تشکیل شده و میتواند با هم افزایی بانوان در این راستا تحول در منطقه زیستی خود ایجادنمایند.

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام علی رضایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین، به نقش بانوان جامعه در تربیت قرآنی اشاره کردوگفت: اگر محور تربیت انسانی قرآن باشد جامعه رو به جلو حرکت خواهد کردوبانوان در مهرواره بانور بدنبال قرآن سازی تربیت برای نسل حال حاظر جامعه باشند و هرگز در اینراستا فرو گذار نکنند.

«حجت السلام علی رضائی»

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک