مهرواره محله همدل طرحی برای تقویت امید در مردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۱۰۳
print

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مهرواره محله همدل باهدف نشر خوبی‌ها و با رویکرد جهاد تبیین و تقویت امید در مردم از طریق حل مسائلشان برگزار می‌شود.

مهرواره محله همدل طرحی برای تقویت امید در مردم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در جلسه ستاد عملیات مهرواره محله همدل که با حضور صاحب‌نظران و نخبگان فرهنگی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز بر همه ما مسجل شده است که فضای مجازی تأثیر به سزایی در فضای حقیقی دارد و اگر در این میدان غبارآلود نتوانیم به‌خوبی مسیر پیرامونمان را تحلیل نماییم آسیب‌های جدی را در آینده شاهد خواهیم بود؛ کما اینکه امروز نیز با همین ابزار خسارت‌های فرهنگی را در جامعه به وجود آورده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به حمدالله خراسان شمالی و مردم ولایت مدار این خطه و خصوصاً هیئات و مساجد با درک صحیح از این مسئله به‌خوبی وارد میدان شده‌اند و شاهد هستیم که اکثر هیئت‌های ما و مساجد ما در فضای مجازی و جهاد تبیین کاملاً آگاهانه در حال فعالیت هستند.

وی افزود: هیئت‌ها و مساجد ما در فضای مجازی و جهاد تبیین کاملاً مؤثر بوده‌اند و این مجموعه‌ها با ایجاد محله همدل سبب نزدیک‌تر شدن دل‌های مردم به یکدیگر و رسیدن به موفقیت‌های دوچندان را رقم‌زده‌اند و این یکپارچگی باعث قوی‌تر شدن مجموعه‌های فرهنگی شده است.

حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: دشـمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی امـروز همـه تـلاش خودشـان را می‌کنند و همـه نیروهـای متکثـر را جمـع کرده‌اند و بـا صـرف پـول فـراوان و به‌کارگیری رسانه‌ها و روشـنفکران، بــه دنبــال ایجــاد دلســردی، ناامیدی و تقویــت شکافه‌ای اجتماعــی هســتند؛ اما همان‌طور کــه رهبــر معظـم انقلاب بارهـا و بارهـا تأکید فرموده‌اند، راه‌حل مقابلـه بـا طـرح دشـمن، ایجـاد همدلـی، تقویـت امیـد و زمینه‌سازی بـرای پای‌کار آوردن همدلانه همـه آحـاد مــردم اســت.

وی گفت: مهرواره محله همدل باهدف نشر خوبی‌ها و با رویکرد جهاد تبیین و به‌پای کار آوردن مجموعه‌های مردمی برای تقویت امید در مردم از طریق حل مسائلشان با نگاه محله محور در طراحی‌های فرهنگی در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی از نیمه شعبان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

گفتنی است داوری این مهرواره در ستادهای شهرستانی، استانی و ملی با نهادهای فرهنگی انجام می‌شود و از برگزیدگان تجلیل و قدردانی می‌شود.

 

 

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک