مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در حال برگزاری است
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ تعداد بازدید: ۵۶
print

مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در حال برگزاری است

مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در حال برگزاری است

 

سیدناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی از برگزاری مرحله سطح‌سنجی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) حوزه‌های علمیه خبر داد و افزود: این مرحله از اول اذر ماه شروع شده است و تا ۷ آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، سیدناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی از برگزاری مرحله سطح‌سنجی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) حوزه‌های علمیه خبر داد و افزود: این مرحله از اول اذر ماه شروع شده است و تا ۷ آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان‌ اینکه این جشنواره شامل طلاب، فرزندان و همسران طلاب در سطوح مختلف است تصریح کرد: این جشنواره به‌ صورت بین‌المللی است که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و نهاد‌های حوزوی خراسان شمالی به‌ عنوان پشتیبان و ادارات امور ادارات تبلیغات اسلامی استانها بخش اجرایی این جشنواره را برعهده دارند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مسابقات در دو مرحله شامل سطح‌سنجی و استانی برگزار می‌شود، گفت: در مرحله سطح‌سنجی در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت قرآن به‌صورت غیرحضوری توسط داوران استانی از متسابقین در حال برگزاری است که مرحله استانی این جشنواره ۲۴ و ۲۵ آذر ماه برگزار می‌شود.

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک