شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار اسلام است
۱۴۰۱/۰۸/۲۶ تعداد بازدید: ۸۸
print

شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار اسلام است

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطرح کرد؛

شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار اسلام است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امروز عده‌ای شعار «زن، زندگی، آزادی» را علیه جمهوری اسلامی به زبان می‌آورند، درصورتی‌که این شعار، شعار اسلام است و پیغمبر اسلامی این موضوع را تبیین کردند و پای آن ایستاد.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز در نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان خراسان شمالی اظهار کرد: دل انسان به درد می‌آید وقتی می‌بینیم عمده افرادی که این روزها در اغتشاشات حضور دارند بانوان و دخترانی هستند که به‌صورت مکشوفه در معابر عمومی و در منظر عامه مردم حضور پیدا می‌کنند و انسان غصه می‌خورد؛ چراکه این افراد می‌توانستند انسان‌های مؤثر و دغدغه مند و پرتلاش و مادران آینده فرزندان این سرزمین باشند؛ اما متأسفانه در زمین دشمن بازی می‌کنند.


وی بابیان این‌که برخی از این منظر به اغتشاشات اخیر نگاه می‌کنند که دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کم‌کار کردند و باید مسئولان فرهنگی کشور توبه کنند افزود: نگاه ما این نیست، چون معتقدیم در ساعاتی که عده اندکی مشغول ایجاد اغتشاش هستند؛ تعداد قابل‌توجهی از مخاطبان ما که در برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی حضوری فعال و مؤثر داشته‌اند، در منازل خودشان مشغول به همسرداری و خدمت به فرزندانشان هستند و اگر تعدادی از افراد جامعه به دست مجموعه‌های قرآنی، هیئتی و مسجدی به حرکت نیفتادند و هدایت نشدند، نشانه ناکارآمدی مجموعه‌های دینی و فرهنگی نیست و باید مراقب باشیم که در این بازی ناامیدی‌ها بازی نخوریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: ما معتقدیم باید نیمه‌پر لیوان را هم دید و باید آن‌هایی که برای این انقلاب زحمت کشیدند و فرزندانی تربیت کردند و مادران و خواهرانی شدند برای تربیت نسل حسینی را هم باید دید.

وی در ادامه افزود: اگر از 300 هزار شهید دفاع مقدس نام می‌بریم و شهدا را مطرح می‌کنیم، باید بدانیم که در کنار این تعداد از شهدا 300 هزار مادر و شهید، 300 هزار پدر شهید، 300 هزار خواهر و برادر شهیدی هم هستند که پای این ماجرا ایستادند و فرزندانشان را برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه حق علیه باطل فرستادند و از دعای سر سجاده آن‌هاست که این انقلاب و نظام را سرپا نگه‌داشته است.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که یک نفر هم یک نفر است و برای ما همان عبداللطیفی که به حرم شاه‌چراغ جسارت کرد و تعدادی از مردم بی‌گناه را ناجوانمردانه و بی‌رحمانه به خاک و خون کشید و خودش را بدبخت کرد هم مهم است و برای او هم ناراحتیم و غصه می‌خوریم؛ چراکه او هم اگر در مسیر اسلام ناب محمدی قرار می‌گرفت و اسیر هوای نفس نمی‌شد، می‌توانست برای ظهور مهدی فاطمه (عج) مهره‌ای اثرگذار باشد.

وی اظهار کرد: این ماجرا مسئولیت ما را از قبل بیشتر می‌کند و به تعبیری باید بگوییم که این‌گونه حوادث وسیله‌ای برای آزمایش ماست.

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: اگر جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب در بسیاری از سخنرانی‌های اخیرشان بدان تأکیددارند اتفاق می‌افتاد، این‌گونه مسائل کمتر اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: اگر امروز دچار برخی از فتنه‌ها می‌شویم یک دلیلش آن است که پای آموزه‌های قرآن و اسلام آن‌گونه که بایدوشاید ننشسته ایم لذا ضمن جهاد تبیین که واجب قطعی و فوری است، باید از آموزه های دینی و قرآنی برای رسیدن به تعالی انسانهای جامعه بهره برداری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای شعار «زن، زندگی، آزادی» را علیه جمهوری اسلامی به زبان می‌آورند، درصورتی‌که این شعار، شعار اسلام است و پیغمبر اسلام(ص) این موضوع را تبیین نموده است و پای آن ایستاد و سرمایه گزاری کرد ولی عده‌ای امروز به تعبیر غلط از این شعار برای هرزگی و برهنگی استفاده می‌کنند و به خورد فرزندان این مرزوبوم می‌دهند.

وی افزود: پیغمبر اسلام (ص) در دورانی مبعوث شد که مردم آن زمان، دختران را زنده‌به‌گور می‌کردند، اما نبی مکرم اسلام به زن جایگاه داد و در آن زمان که مردم از زن به‌عنوان کالا استفاده می‌کردند، ایشان همسر بزرگوارشان ش را در تعاملات اجتماعی و اقتصادی دخیل کردند و به‌حکم اسلام زنان را در ارث‌ومیراث شریک کردند درصورتی‌که قبل از اسلام این‌گونه نبود.

حجت‌الاسلام رفیعی در پایان بیان کرد: قبل از انقلاب تنها دو قطب شرق و غرب مطرح بودند؛ اما با پیروزی رسیدن انقلاب در ایران، جمهوری اسلامی قطب جدیدی در مقابل این دو قطب به وجود آورد به نام اسلام و در ابتدای انقلاب امام راحل (ره) از اضمحلال شوری به‌عنوان قطب شرق خبر دادند و امروز هم مقام معظم رهبری اضمحلال غرب و اسراییل را وعده داده‌اند و این دشمنان از این مسئله نگران هستند و به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک