رضا باقری ایرج جانبازی که در هفته بسیج بازنشسته شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ تعداد بازدید: ۸۶
print

رضا باقری ایرج جانبازی که در هفته بسیج بازنشسته شد

رضا باقری ایرج جانبازی که در هفته بسیج بازنشسته شد

 

جانباز سرافراز رضا باقری ایرج از کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در هفته بسیج بازنشسته شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، رضا باقری ایرج از جانبازان دوران دفاع مقدس و از کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم‌زمان با هفته بسیج به‌افتخار بازنشستگی رسید.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در حاشیه دوره آموزشی سبک زندگی «با محوریت حیا»، با اعلام بازنشستگی این جانباز سرافراز، از تلاش 33 ساله ایشان با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

 

شایان‌ذکر است رضا باقری ایرج بسیجی پرافتخاری است که مدت 48 ماه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیداکرده و به درجه رفیع جانبازی نائل‌آمده است.

 

وی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ایثارگری‌ها، دلاوری‌ها و ازخودگذشتگی‌های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نباید در اذهان عموم و باورهای جامعه کمرنگ شود.

 

ایشان در ادامه بیان کرد: در همان روزهای ابتدای انقلاب کشور مورد تجاوز دشمن خارجی با حمایت تمام مستکبران جهان قرار گرفت، اما جوانان انقلابی با تکیه به آرمان‌های انقلابی خود ایستادگی کردند و به همه جهان درس شجاعت و مقاومت دادند.

به گفته رضا باقری ایرج؛ خوشبختانه طی دهه‌های گذشته شاهد رشد باورها و آرمان‌های جمهوری اسلامی در میان سایر کشورهای منطقه و جهان هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک با حل برخی مشکلات شاهد سربلندی ایران و نظام اسلامی باشیم.

وی در پایان افزود: تقارن بازنشستگی بنده با هفته بسیج را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم روحیه بسیج و جهادی و انقلابی ماندن بیش‌ازپیش در روح و جان جوانان ایران اسلامی طنین‌انداز شود تا بتوانیم بر تمامی مشکلات و بر دشمنان اسلام و نظام اسلامی فائق بیاییم.

 

گفتنی است رضا باقری ایرج کارمند اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین بود.

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک