اقتدار نظام اسلامی برای دشمنان ناامید کننده است
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ تعداد بازدید: ۹۳
print

امام جمعه بجنورد: اقتدار نظام اسلامی برای دشمنان ناامید کننده است و آنها تاب دیدن این اقتدار را ندارند.

 

امام جمعه بجنورد: دشمنان تاب دیدن اقتدار نظام اسلامی را ندارند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان تاب دیدن نظام اسلامی را ندارند به گونه ای هر روز با یک دسیسه سعی در تضعیف این انقلاب دارند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به کشور در میدان شهید بجنورد اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان از هر ابزاری برای تضعیف نظام اسلامی بهره گرفتند و هر بار با یک ترفندی سعی در ناامیدی مردم داشتند.

وی افزود: ابتدا جنگ را بر این کشور تحمیل کردند و بعد تحریم ها گسترده و اخیرا نیز اغتشاشات را در کشور ایجاد کردند اما هیچگاه به رویای خود نخواهند رسید زیرا که این نظام اسلامی ریشه در باورهای مردمی دارد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: مردم برای پیروزی این انقلاب و حفظ آن جوانان خود را فدا کرده اند و با حضور در حماسه های گوناگون پشتیبیانی خود از نظام و رهبری را به اثبات رسانده اند.

امام بجنورد تصریح کرد: به لطف خدا و همراهی همیشگی مردم، دشمنان در اغتشاشات نیز به اهداف باطل خود در سرنگونی نظام نرسیدند و دست به اقدام نابخردانه تحریم سپاه پاسداران زدند تا حداقل با این حربه ضربه ای به نظام وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با اقتدارتر از گذشته تاکنون مسیر پیشرفت را طی کرده است و همچنان با اقتدار در صحنه حضور دارند و مکاتب پوشالی غربی از بین خواهد رفت.

امام جمعه بجنورد: دشمنان تاب دیدن اقتدار نظام اسلامی را ندارند

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان های انقلاب است، گفت: باید همه مدیران و دلسوزان انقلاب از این فرصت بوجود آمده برای تبیین اهداف انقلاب استفاده کنند تا جوانان ما از زحمات پیروزی انقلاب آگاه باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: همچنین در حالی که دشمن درصدد ناامیدی جوانان از نظام و انقلاب است باید دستاوردهای این نظام تبیین شود اینکه از کجا به کجا رسیدیم.

همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار، مسوولان نظامی و انتظامی، علمای سنی ترکمن و حضور پرشور مردمی در میدان شهید بجنورد نواخته شد.

اجرای سرودهای انقلابی دانش آموزان و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های آیین گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به کشور در خراسان شمالی بود.

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک