بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ تعداد بازدید: ۱۰۴
print

در این بیانیه آمده است:

بیانیه اداره  کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس

 بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال مبارزه و مقاومت جانانه آحاد ملت ایران و فرزندان غیور رزمنده در برابر رژیم بعثی عراق و حامیان جهانی آن است. هفته دفاع مقدس نکوداشت خودباوری وایستادگی بسیجیان این مرز و بوم است که حماسه‌های جانانه آفریدند و در مقابل ددمنشی حزب بعث و اربابان آمریکایی به شایستگی مقاومت کردند.

دفاع مقدس روایت غیورمردان و شیرزنانی است که جان پاک خویش را با شور عاشورایی و شعور حسینی در راه پاسداری از آرمان بلند انقلاب اسلامی و اعتلای جمهوری اسلامی فدا کردند و امنیت، پیشرفت و سرافرازی را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند.

دفاع جانانه و مقدس ملت آزاده ایران در جنگ تحمیلی رژیم دست‌نشانده بعثی عراق، نقشه شوم استکبار جهانی و دسیسه شیطانی دشمنان قسم‌خورده اسلام که با خیال خام نابودی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود، باطل کرد و با عنایت حضرت حق، هدایت و رهبری حکیمانۀ معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و ایمان، اخلاص و پایداری ملت ایران، فرصتی طلایی و مغتنم در جهت حفظ روحیه انقلابی، تقویت قوا، تحکیم اراده ملی، عزت و سرافرازی ایرانیان ساخت.

در شرایطی که استکبار جهانی با تمام نیرو و دسیسه‌ها و توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع و گسترده‌ای را علیه کشورمان به راه انداخته است، ملت قدرشناس و با بصیرت ایران اسلامی با تأسی به روز‌های سخت دفاع مقدس که با تمام وجود فرزندان خود را در جبهه‌های حق علیه باطل یاری می‌رساندند، می‌توانند در کمک به مسئولان نظام، نقشه‌های شوم آمریکای جنایتکار را به یأس و شکست تبدیل سازند.


کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می باشد.استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلا مانع است.
طراحی ، تولید و پیاده سازی پرتال : شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک